بهترین جراح بینی

بهترین جراح بینی در تهران

یکی از رایج ترین فعالیت های زیبایی در کشور ما ، جراحی زیبایی بینی می باشد ؛ جراحی بینی ، طرفداران زیادی را هم در خانم ها و هم در آقایان به خود اختصاص داده است ؛ اما یکی از دغدغه های افرادی که متقاضی این پروسه هستند ، انتخاب بهترین جراح بینی می باشد ، چرا که در نتیجه نهایی بسیار تاثیر گذار است ؛ در صورتی که جراح بینی کم تجربه باشد ، احتمال بروز عوارض جانبی ؛ چون مشکلات تنفسی افزایش می یابد ، همچنین اگر از نتیجه و فرم نهایی بینی خود راضی نباشید ، برای انجام اصلاحات مجدد ، حداقل یکسال باید از جراحی بینی اولیه گذشته باشد. با مراجعه به دکتر اسماعیل زارع ، بهترین دکتر عمل بینی در تهران ، از چهره جدید خود لذت ببرید.

 

ویژگی های انتخاب بهترین جراح بینی

  1. جراح خوب بینی باید رضایت و سلامت بیمار را اولویت قرار دهد.
  2. ایشان علاوه بر داشتن آگاهی از علم پزشکی ، باید از خلاقیت و علم زیبایی شناسی نیز آگاهی داشته باشد تا قادر به تصور نتیجه نهایی باشد.
  3. جراح بینی ، باید دیدگاه کلی از نتیجه نهایی جراحی بینی را در اختیار فرد متقاضی قرار دهد ، تا هم اعتماد بیمار را جلب کند و هم بیمار با تعلق خاطر اقدام به جراحی بینی نماید.
  4. پزشک حاذق موظف است ، اطلاعات لازم را درباره اقدامات قبل و بعد از جراحی بینی در اختیار بیمار قرار دهد ، چرا که رعایت این نکات در نتیجه نهایی تاثیر گذار می باشد.
  5. ایشان باید با صبر و حوصله پاسخگوی تمامی سوالات بیمار باشد.
  6. همچنین ، جراح بینی خوب بینی در تهران ، باید علاوه بر در نظر گرفتن سلیقه بیمار ، فرم نهایی بینی را متناسب با سایر اجزای صورت فرد تغییر دهد.

نحوه انتخاب بهترین جراح بینی

  • شما می توانید با جستجو در گوگل لیستی از جراحان بینی را پیدا کنید.
  • با مراجعه به سایت پزشک منتخب ، سوابق تحصیلی و نمونه کارهای دکتر را بررسی نمایید.
  • همچنین ، برای مشاهده نمونه کارهای جراح بینی ، می توانید به صفحه اینستاگرام پزشک مراجعه نمایید ؛ یا با مراجعه حضوری به مطب جراح بینی ، میزان رضایت افرادی که برای معاینه بعد از جراحی به مطب مراجعه کردند را بسنجید.

بهترین جراح بینی1

مراقبت های بعد از جراحی بینی

دوری از گرما بعد از جراحی بینی

یکی از عوامل تاثیر گذار بر روی میزان تورم ناشی از عمل زیبایی بینی ، گرما می باشد ؛ در صورتی که بیماران در دوره نقاهت جراحی زیبایی بینی در معرض گرما قرار گیرند ، میزان تورم آنان افزایش می یابد ؛ به همین علت ، به کسانی که عمل زیبایی بینی انجام داده اند ، توصیه می شود تا مدتی از قرارگیری در معرض نور مستقیم خورشید پرهیز کنند.

نحوه خوابیدن بعد از عمل بینی

جراح بینی ، به افرادی که عمل زیبایی بینی انجام داده اند ، توصیه می کند در دوران نقاهت جراحی بینی از خوابیدن بر روی شکم و پهلو خود خودداری کرده و به طور طاق باز بخوابند ، چرا که ، خوابیدن بر روی شکم یا پهلو باعث وارد شدن فشار به صورت و بینی می شود.

لازم به تذکر است که قرار دادن دو بالش در زیر سر در هنگام استراحت و خواب کمک شایانی به رفع تورم ناشی از عمل زیبایی بینی می کند.

رژیم غذایی پس از جراحی بینی

کسانی که جراحی زیبایی بینی انجام داده اند ، باید در روزهای ابتدائی پس از عمل بینی مواد غذایی نرم و آبکی ؛ همچون سوپ ، آش ، فرنی ، شیربرنج ، شیرموز و از این قبیل موارد را در رژیم غذایی خود قرار دهند ؛ چرا که آنان جهت جلوگیری از تحرک بیش از حد صورت و وارد شدن فشار به بینی باید از مصرف مواد غذایی سفت که نیاز به جویدن طولانی مدت دارند ، خودداری کنند.

به گفته بهترین جراح بنی در تهران ، مصرف مواد غذایی ؛ همچون ماهی ، گوشت قرمز ، مرغ ، سبزیجات مانند کرفس ، میوه جات همانند آناناس ، پرتقال ، گیلاس و غیره کمک شایانی به رفع تورم و کبودی های ناشی از عمل بینی می کند.

بهترین جراح بینی

استعمال دخانیات پس از جراحی بینی

بهترین جراح بینی تهران ، به بیماران توصیه می کند در دوره نقاهت جراحی زیبایی بینی از استعمال دخانیات خودداری کنند ؛ حتی در بسیاری از مواقع توصیه می شود ، بیماران در معرض دود این موارد نیز قرار نگیرند ، چرا که سموم موجود در دود سیگار و قلیان التیام زخم را به تاخیر انداخته و بدین ترتیب ، دوران نقاهت عمل بینی طولانی می شود.

مصرف الکل بعد از عمل بینی

مصرف نوشیدنی های حاوی الکل بعد از جراحی زیبایی بینی ، سبب افزایش تورم ناشی از عمل بینی می شود و در نتیجه ، دوره نقاهت عمل زیبایی بینی افزایش می یابد ، بنابراین ، بیمارانی که جراحی زیبایی بینی انجام داده اند ، باید تا مدتی از مصرف الکل پرهیز کنند.

جراح بینی زنانه

انجام این پروسه زیبایی به قدری رایج است که تاکنون تعداد بالایی از زنان و مردان به انجام آن روی آورده اند . در این بین قشر بانوان نگاهی ظریف تر به نتایج حاصل از رینوپلاستی دارند و ترجیح می دهند به پزشک حاذق در این زمینه مراجعه کنند. سوالی که در اینجا مطرح می شود این است که آیا واقعا حوزه تخصص جراحان در عمل زیبایی بینی بانوان و آقایان متفاوت است؟ در پاسخ باید گفت بله. بسته به این موضوع که بانوان طرفدار انجام جراحی بینی فانتزی و نیمه فانتزی هستند ؛ پزشکی می تواند به این نیاز آن ها پاسخ دهد که نگاهی باریک بینانه به این امر داشته باشد . ایشان با تکیه بر دانش ، مهارت و تجربه خویش می تواند فرمی را خلق کند که متناسب با خواسته زیباجویان می باشد. ایشان در جراحی ها فاکتورهای ظریف زنانه را در نظر می گیرد.

آیا جراح بینی مردان متفاوت است؟

با توضیحات فوق شاید به این موضوع بیاندیشید که ممکن است جراح بینی مردان ، فردی است که از روش متفاوتی استفاده می کند. این باور کاملا اشتباه است زیرا ، این شخص در هر دو این جنس از یک متد استفاده می کند ، منتهی دید متخصص به اناتومی زیباجو متفاوت است. بیشتر مردان طرفدار بینی طبیعی هستند زیرا می خواهند در عین زیبایی ، وجه مردانه آن ها نیز حفظ شود. با این تفاسیر جراح زیبایی بینی این نکته را در نظر دارد که در رینوپلاستی مردان با عضوی بزرگتر مواجه است و میزان تغییرات آن به نحوی است که فرم بینی آن ها می بایست طبیعی به نظر برسد. تفاوت بین این پروسه تنها به تخصص و تجربه پزشک مرتبط است ، به این معنی که پزشکانی که اغلب با مراجعه کنندگان بانو سروکار دارند ، تجربه و تاکید بیشتری بر انجام عمل زیبایی بینی این جنس از افراد را دارند ؛ بنابراین لازم است قبل از انتخاب جراح خوب بینی در تهران ، این نکته را مد نظر قرار دهید.

0 0 رای ها
امتیاز برای مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاه ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

جستجو کنید

آخرین مقالات

اشتراک مقاله