بهترین متخصص گوش و حلق و بینی

بهترین متخصص گوش و حلق و بینی کیست ؟ آموزشات  دکتر اسماعیل زارع ، متخصص گوش و حلق و بینی  خوب در تهران مربوط به بررسی ، تشخیص ، درمان و مراقبت‌ های پزشکی بیمارانی که دچار اختلالات گوش ، بینی ، گلو و سر و گردن هستند ، می باشد ؛ علاوه بر موارد ذکر شده فارغ التحصیلان این رشته بر روی سیستم تنفسی ، بیماری‌ های مربوط به حنجره ، سینوس‌ ، ساختار صورت و گردن و غیره نیز تسلط دارد. دانشجویان رشته تخصص گوش و حلق و بینی ، دوره‌ هایی نیز در زمینه درمان گفتاری و شنیداری طی می کنند. متخصصان گوش و حلق و بینی ، را با نام پزشکان ENT نیز شناخته می شوند.

 

بهترین متخصص گوش و حلق و بینی - دکتر زارع

 

دوره تحصیلی متخصص گوش و حلق و بینی

اشخاصی که قصد تحصیل در حوزه تخصصی گوش و حلق و بینی ، را دارند باید پس از گذراندن دوره 6 ساله ، بین 2 الی 4 سال جهت دریافت تخصص آموزش ببینند ؛ در نهایت متخصص گوش ، حلق و بینی در حوزه هایی که در ذیل به آن ها اشاره شده است فعالیت می کند :

جراحی پلاستیک و زیبایی صورت ، درمان بیماری‌ های سر و گردن ، لارنگولوژی ( حنجره شناسی ) ، گوش و حلق و بینی اطفال ، راینولوژی ( درمان و جراحی بیماری‌ های بینی ، اطراف بینی ، سر و صورت ) و غیره.

جراحی پلاستیک و زیبایی صورت

متخصص گوش و حلق و بینی توانایی انجام بسیاری از جراحی های زیبایی صورت ؛ همچون جراحی زیبایی بینی ، جراحی لیفت صورت ، جراحی زیبایی گوش و غیره را دارد.

  • لارنگولوژی

منظور از لارنگولوژی ، ناهنجاری ‌های مربوط به گلو می باشد و متخصص گوش و حلق و بینی توانایی درمان اختلالاتی ؛ همچون گلو درد ، گرفتگی صدا و سینه ، اختلال بلع ، رفلاکس (برگشت اسید معده ) و غیره را دارد.

  • متخصص گوش، حلق و بینی اطفال

متخصص گوش، حلق و بینی اطفال ، توانایی درمان بیماری‌ های اطفال مربوط به گوش و حلق و بینی را دارد.

انتخاب بهترین متخصص گوش و حلق و بینی در تهران

زمانی که افراد به دنبال بهترین متخصص گوش ، حلق و بینی در تهران هستند ، باید نکاتی را که در ذیل به آن ها اشاره شده است را مد نظر قرار دهند :

  1. گواهی و بوردهای تخصصی پزشک مورد نظر
  2. تحصیل ، آموزش و تخصص وی
  3. زیر مجموعه تخصص پزشک مد نظر
  4. محل مطب متخصص گوش، حلق و بینی مورد نظر
  5. پوشش بیمه ‌ای

رینوپلاستی

رینوپلاستی ( جراحی زیبایی بینی ) ، یکی از محبوب ترین عمل های زیبایی صورت در میان آقایان و بانوان ، است که با هدف رفع ایرادات موجود در فرم ظاهری بینی و ایجاد تناسب بین بینی و دیگر اعضا صورت ، انجام می گیرد.

 

 

سپتوپلاستی

بینی از طریق تیغه میانی یا همان تیغه سپتوم ، به دو قسمت مساوی تقسیم می شود ؛ در برخی از افراد ، شاهد خواهیم بود تیغه سپتوم ، صاف نبوده و دارای انحراف یا کج می باشد ؛ در بعضی از آن ها انحراف تیغه میانی بینی ، به قدری شدید بوده که موجب بروز مشکلات تنفسی می گردد ؛ آن ها به منظور رفع انحراف بینی و بهبود مشکلات تنفسی ، باید اقدام به انجام جراحی سپتوپلاستی در تهران ، ( جراحی انحراف بینی ) نمایند .

سپتورینوپلاستی

سپتورینوپلاستی ( جراحی همزمان انحراف و زیبایی بینی ) ، در افرادی انجام می گیرد که دارای انحراف بینی بوده و تمایل دارند ، فرم ظاهری بینی شان نیز تغییر کند ؛ همانطور که اشاره شد در حین انجام این جراحی ، همزمان با رفع انحراف تیغه سپتوم ، مشکلات ظاهری بینی نیز بر طرف می شود .

جراحی پولیپ بینی

عمل پولیپ بینی  در تهران ، در دسته جراحی های درمانی قرار می گیرد و پزشک ، در طی آن اقدام به برداشتن توده های غیر سرطانی که در مسیر بینی و سینوس ها قرار دارند و پولیپ بینی ، نامیده می شوند ، می کند .

اتوپلاستی

جراحی زیبایی گوش ( اتوپلاستی ) ، از پرطرفدارترین عمل های زیبایی صورت است که به رفع ایرادات مادرزادی و دیگر مشکلات ظاهری که در اثر سوانح متفاوت بروز یافته اند ، پرداخته و موجب بهبود ظاهر گوش ها می شود .

0 0 رای ها
امتیاز برای مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاه ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

جستجو کنید

آخرین مقالات

اشتراک مقاله