عمل جراحی آندوسکوپی سینوس

در مواقعی که به علت شدید بودن عفونت و التهاب سینوس ، دارو درمانی موثر واقع نشود ؛ بهترین روش درمانی ، انجام جراحی آندوسکوپی سینوس ، بوده که توانایی رفع نسبی مشکلات سینوسی را دارد ؛ زیرا بسیاری از مشکلات مخاطی و سایر بیماری های مربوط به بینی که با سی تی اسکن و ام آر آی قابل تشخیص نیستند ، به راحتی با عمل آندوسکوپی قابل شناسایی خواهند بود.

چگونگی انجام جراحی آندوسکوپی سینوس جراحی آندوسکوپی سینوس

در روش های قدیمی ، در ابتدا بافت های آسیب دیده ، برداشته شده و سپس مسیرهایی جهت تخلیه مواد عفونی ، درون سینوس ها ایجاد می شد ؛ در حالی که امروزه در روش آندوسکوپی سینوس ، هیچ گونه نیازی به ایجاد برش های خارجی نبوده و در حین انجام آن ، آندوسکوپ از طریق سوراخ های بینی وارد بینی شده و امکان مشاهده اعضا درونی را به پزشک می دهد.

بدین ترتیب جراح آندوسکوپی سینوس ، می تواند بدون ایجاد هیچ گونه برش خارجی ، به رفع ترشحات چرکی ، پولیپ ، انسدادهای مخاطی و از این قبیل موارد بپردازد ؛ در برخی از مواقع ، نیاز به باز کردن منافذ تنگ در ناحیه سینوس ها نیز می باشد و در نهایت انجام عمل آندوسکوپی سینوس ، منجر به بهبود روند جریان هوا از طریق مجاری بینی می گردد.

تقویت حس بویایی بیمار ، از دیگر اهداف عمل جراحی اندوسکوپی سینوس است.

از مزایای روش جراحی اندوسکوپی سینوس ، باید به مواردی همچون نداشتن درد ، دوران نقاهت کوتاه ، خونریزی کم و غیره اشاره کنیم.

توجه

امکان انجام جراحی زیبایی بینی و آندوسکوپی سینوس ، به طور همزمان وجود دارد ؛ تنها در این صورت مدت زمان جراحی طولانی تر شده و هزینه آن نیز افزایش می یابد.

بهترین جراح آندوسکوپی سینوس در تهران

دکتر اسماعیل زارع ، جراح و متخصص گوش و حلق و بینی در تهران ، تجربه و مهارت بسیاری در این زمینه دارند ؛ جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با ایشان ، می توانید به صفحه اینستاگرام و به منظور آگاهی از روش های ارتباطی با ایشان ، به صفحه تماس با دکتر سایت مراجعه نمایید.

هزینه جراحی آندوسکوپی سینوس

تعیین هزینه قطعی جراحی آندوسکوپی سینوس ، نیازمند انجام معاینات مورد نیاز توسط پزشک می باشد ؛ بنابراین جهت کسب اطلاعات بیشتر در این باره ، باید به پزشک مراجعه کرده و تحت معاینه قرار بگیرید.

Call Now Buttonتماس با ما