جراح بینی تهران

بهترین جراح بینی تهران کیست ؟ امروزه میل به زیبایی در بین همه افراد اعم از زن و مرد بسیار زیاد شده است و از این رو ، آن ها تصمیم به انجام انواع جراحی های زیبایی صورت می گیرند ، در بین جراحی های زیبایی صورت ، جراحی زیبایی بینی طرفداران بیشتری به خود جلب کرده است ؛ زیرا بینی عضو مرکزی صورت بوده و تاثیر به سزایی در زیبایی چهره دارد ؛ به همین علت ، افراد زیادی تصمیم به انجام آن می گیرند ؛ اولین و سخت ترین گام جهت انجام عمل زیبایی بینی ، انتخاب جراح بینی می باشد. دکتر اسماعیل زارع ،با نمونه کارهای موفق بسیار ، بهترین جراح و متخصص گوش و حلق و بینی در تهران به شمار می آید.

جراح بینی تهران - دکتر زارع

 

بسیاری از افرادی که قصد انجام عمل بینی را دارند ؛ در انتخاب جراح بینی دچار سردرگمی می شوند ، مهارت این شخص با نتیجه عمل زیبایی بینی رابطه ای مستقیم دارد ؛ یعنی در صورتی که ایشان در این زمینه مهارت کافی نداشته باشد ؛ بیماران نتیجه مطلوبی از جراحی زیبایی بینی دریافت نمی کنند و این موضوع اهمیت انتخاب این موضوع را دوچندان می کند. دکتر اسماعیل زارع ، یکی از بهترین جراحان بینی در تهران می باشند ، شما می توانید جهت دیدن نمونه کارهای دکتر زارع به قسمت گالری تصاویر سایت و اینستاگرام شان مراجعه کنید. ما در این مقاله راهکارهایی را جهت آشنایی با بهترین جراح بینی تهران به شما ارائه می دهیم.

انتخاب بهترین جراح بینی تهران

بیماران برای انتخاب جراح  حاذق بینی تهران ، می توانند به جستجو در اینترنت پرداخته یا اینکه از دوستان و آشنایان خود که در این زمینه اطلاعات دارند ، کمک بگیرند ؛ با این اقدام آن ها می توانند با جمعی از جراحان بینی آشنا می شوند. بیماران جهت به دست آوردن آشنایی بیشتر با جراحان بینی می توانند به سایت یا اینستاگرام آن ها مراجعه کرده و نمونه کارهای آن ها را ببینند. رفتن به مطب جراح زیبایی بینی مورد نظر نیز کمک شایانی به بیماران می کند ؛ آن ها می توانند در مطب با بیماران پزشک مورد نظر ، به طور حضوری صحبت کرده و میزان رضایت آن ها را بسنجند.

ویژگی های جراح بینی خوب در تهران

مهمترین ویژگی هایی که داشتن آن ها ، برای انتخاب بهترین جراح بینی در تهران ضروری است ، عبارتند از :

  1. داشتن مهارت ، تجربه و توانمندی بالا ، در زمینه جراحی بینی
  2. برخورداری از دانش پزشکی کافی ، برای انجام انواع عمل بینی
  3. بهره مندی از دانش زیبا شناختی کافی ، برای برقراری تناسب میان بینی و اجزای صورت ، و خلق یک اثر هنری
  4. داشتن قدرت تخیل ، برای ترسیم نتیجه عمل بینی برای بیمار
  5. داشتن صبر و حوصله کافی در معاینه و مشاوره بیمار ، و ارائه اطلاعات لازم به او
  6. گوش سپردن به دغدغه های بیمار و خواسته ها و انتظارات او ، از نتیجه عمل بینی
  7. جلب اعتماد بیمار ، در جهت کسب نتیجه رضایت بخش از عمل بینی
  8. اولویت دادن سلامتی بیمار به منافع شخصی خود
  9. همراهی بیمار بعد از جراحی ، تا کسب نتیجه رضایت بخش جراحی بینی

بهترین جراح بینی استخوانی در تهران

همانطور که می دانید قوز ، پوست نازک و غضروف محکم از ویژگی های بینی استخوانی می باشد ؛ بسیاری از افرادی که بینی آن ها استخوانی است ، نگران برگشت قوز بینی شان بعد از عمل زیبایی بینی هستند ؛ در این باره باید بگوییم که نگران نباشید احتمال برگشت قوز بینی بعد از جراحی بینی استخوانی وجود ندارد. بینی های استخوانی ، به علت ویژگی های منحصر به فردشان بهترین کاندید جهت انجام جراحی زیبایی بینی می باشند ؛ زیرا بهترین جراح بینی استخوانی تهران ، توانایی ایجاد تغییرات گسترده در آن ها را دارد و به همین علت ، گفته می شود که آن ها بهترین کاندید جهت انجام عمل زیبایی بینی هستند.

بهترین جراح بینی گوشتی در تهران

یکی از مهم ترین ویژگی های بینی های گوشتی ، که سبب می شود جراحی این بینی ها دشوارتر باشد ، ضخامت پوست بینی است. پوست بینی همچون چادری است ، که برای پوشاندن روی اسکلت بینی است. اگر این چادر ضخیم و زمخت باشد ، نمی تواند تغییرات ریزی ، را که بهترین متخصص گوش و حلق و بینی تهران ، بر روی آن اعمال می کند ، نشان دهد. بنابراین بینی گوشتی ، کاندید مناسبی برای عمل بینی عروسکی نیست.

از طرف دیگر بینی های گوشتی ، انباشته از چربی بوده و ساختار غضروفی ضعیفی دارند. جراح بینی گوشتی ، در حین عمل بینی برای ظریف و کوچک کردن بینی ، بدون اینکه به ساختار غضروف های بینی صدمه بزند ، چربی های زیر پوستی را خارج می کند. همچنین در عمل بینی گوشتی جراح سعی می کند ، کمترین میزان غضروف اضافی را برای اعمال تغییرات از بینی بردارد ؛ به جز در مواردی که غضروف اضافی فرم و قوس بینی ، را تغییر داده باشد و برداشتن آن برای ایجاد فرم مناسب در بینی ، ضروری باشد. ممکن است بعد از عمل بینی گوشتی ، به سبب ضعف ساختار غضروفی ، بینی در دراز مدت بینی دچار افتادگی و تغییرات شود. یک جراح بینی گوشتی ماهر و باتجربه در تهران ، برای جلوگیری از برگشت بینی بعد از عمل جراحی ، با کمک گرفتن از غضروف های اضافی بینی ، غضروف گوش و دنده بیمار و پیوند گرافت های غضروفی به بینی ، ساختار غضروفی بینی را تقویت می نماید.

 

 

توصیه های مهم بهترین جراح بینی تهران

  • مصرف برخی از داروهای گیاهی و شیمیایی ؛ همچون آسپرین ، ویتامین E و از این قبیل موارد پس از جراحی بینی ، منجر به بروز اختلال در بهبودی افراد می شود ؛ به همین علت بهتر است تا مدتی از مصرف موارد ذکر شده ، اجتناب شود .
  • مصرف داروهای تجویزی پزشک ، از اهمیت به سزایی برخوردار بوده و به هیچ وجه نباید در این باره سهل انگاری شود .
  • گرما ، سبب افزایش تورم می شود ، به همین منظور جراح بینی ، به کسانی که در دوران نقاهت جراحی بینی به سر می برند ، توصیه می کند در برابر نور مستقیم خورشید قرار نگیرند .
  • طبق توصیه جراح بینی تهران ، افراد در دوران نقاهت عمل بینی ، باید از رفتن به مکان های شلوغ که احتمال وارد شدن ضربه به بینی وجود دارد ، خودداری کنند .
رژیم غذایی پس از جراحی بینی

بهترین دکتر بینی در تهران ، به افراد توصیه می کند در ابتدا پس از به هوش آمدن ، مواد غذایی آبکی میل نمایند ؛ سپس با گذشت زمان می توانند مواد غذایی سفت تر را در رژیم غذایی خود قرار دهند ؛ مصرف نمک و ادویه ، سبب تشدید تورم و کبودی ناشی از عمل زیبایی بینی می شود ؛ به بهترین جراح بینی توصیه می کند ، این موارد را از رژیم غذایی خود حذف کرده یا اینکه به مقدار قابل توجهی کاهش دهند .

استعمال دخانیات پس از جراحی بینی

مصرف سیگار بعد از عمل بینی ، یکی از مواردی است که سبب بروز اختلال در بهبودی می شود ؛ به همین منظور علاوه بر اینکه افراد باید از مصرف آن خودداری کنند ، بلکه باید در معرض دود این موارد نیز قرار نگیرند.

 

جراح بینی تهران - دکتر زارع

 

هزینه جراحی بینی توسط بهترین جراح بینی تهران

قیمت جراحی زیبایی بینی توسط بهترین جراح بینی تهران بسته به موارد متفاوتی تغییر می کند بنابراین قیمت مشخص و ثابتی برای آن وجود ندارد ؛ بیماران برای اطلاع از قیمت نهایی جراحی زیبایی بینی باید به جراح زیبایی بینی در تهران مراجعه کرده و معاینه شوند.

بهترین جراح بینی زنانه

همانطور که همه افراد می دانند درصد بزرگی از متقاضیان عمل زیبای بینی را بانوان تشکیل داده اند. به همین جهت ، بسیار اهمیت دارد که در میان تعداد کثیری از متخصصان ، پزشک حاذق در این زمینه را پیدا کنید ، تا با اطمینان و اغوش باز به استقبال تحولات عظیم حاصل از عمل بینی بروید. سوالی که در اینجا مطرح می شود این است که برای انتخاب جراح خوب زنان چه فاکتورهایی را می بایست مد نظر قرار داد؟

اولین و مهم ترین معیار انتخاب جراح بینی حاذق زنان این است که با ایشان با آناتومی صورت زنان به طور کامل آشنایی داشته باشد تا بر اساس آن و در نظر گرفتن علم زیبایی شناختی بتواند ایده ال ترین فرم را برای مراجعه کننده بانو به ارمغان بیاورد. ایشان با توسل به انواع مدل های مختلف جراحی بینی ، اعم از فانتزی ، نیمه فانتزی و طبیعی و بررسی دقیق این موضوع که کدام مدل به چهره زیباجو خوش می نشیند ، بهترین فرم را خلق می کند.

در ادامه ، تجربه داشتن جراحی زیبایی بینی زنان بسیار اهمیت دارد. فرد متخصص نه تنها باید به ساختار بینی مراجعه کننده واقف باشد ، بلکه باید به اندازه کافی در این زمینه جراحی انجام داده باشد. بسیاری از پزشکان در حوزه عمل بینی مردانه حاذق هستند ، این موضوع به این معنی است که نگاه ظریفانه به ساختار بینی ندارند. از آنجایی که صورت بانوان از ظرافت خاصی برخوردار است ، تنها با تجربه کافی می توان فرم متناسب را به ارمغان اورد.

بسیاری بر این باورند که جراحان بینی خانم در این زمینه یکه تاز هستند ، یعنی احتمال موفقیت جراحی بینی زنان توسط یک خانم بسیار بالاتر می باشد ؛ اما این دیدگاه درست نیست زیرا همانقدر که یک خانم می تواند نسبت به پروسه ریزبین باشد ، جراح اقا نیز می تواند ؛ بنابراین تفکیک جنسیت درست نمی باشد.

0 0 رای ها
امتیاز برای مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاه ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

جستجو کنید

آخرین مقالات

اشتراک مقاله