جراحی بینی در مردان

 امروزه جراحی بینی در مردان بسیار رواج پیدا کرده و علاوه بر خانم ها ، طرفداران زیادی در آقایان به خود اختصاص داده است ؛ اما نکته قابل توجه در این جراحی زیبایی بینی ، توجه به تفاوت های بینی های مردانه و زنانه می باشد. در این مقاله از دکتر اسماعیل زارع ، بهترین جراح زیبایی بینی در تهران ، به بررسی این تفاوت ها و مشکلات رایج در بینی مردان می پردازیم.

 

جراحی بینی در مردان - دکتر اسماعیل زارع

 

تفاوت های جراحی بینی مردان و زنان

  • یکی از بارز ترین تفاوت های بینی مردانه و زنانه ، ساختار و آناتومی بینی آن ها می باشد ، به این صورت که بینی های مردانه از استحکام بیشتری برخوردار هستند و پوست بینی آنها به نسبت خانم ها ضخیم تر می باشد.
  • همچنین سلیقه آقایان در انتخاب نوع جراحی بینی در مردان بسیار متفاوت است. اغلب آقایان در صدد برطرف کردن ایرادات بینی خود هستند و خواستار ایجاد تغییرات چندانی در بینی خود نیستند ، چرا که چنانچه بینی های مردانه دست خوش تغییراتی زیاد شود ، موجب کاهش جذابیت صورت مردانه خواهد شد ؛ به همین دلیل اغلب آقایان اقدام به جراحی بینی طبیعی می نمایند.
  • این در حالیست که معمولا خانم ها علاوه بر اصلاح ایرادات بینی ، خواستار ایجاد تغییرات در بینی خود هستند و بیشتر علاقمند به داشتن بینی های کوچک و فانتزی می باشند. از این رو اقدام به عمل بینی فانتزی می نمایند.

ویژگی های بینی های مردانه

  • پل بینی مردان مقاوم تر و بلند تر می باشد.
  • طول بینی مردان بیشتر از بینی زنانه است.
  • زاویه بین بینی و لب بالا در آقایان حدود 90 درجه می باشد.
  • بینی مردان دارای استخوان سفت تر و غضروف مقاوم تری می باشد.

عوارض کوچک کردن بینی در جراحی بینی مردان

کوچک کردن بیش از حد بینی می تواند عوارض زیادی را در پی داشته باشد. این امر علاوه بر بهم ریختن تناسب صورت فرد ، موجب بروز مشکلاتی چون تغییر صدا و اختلالات تنفسی خواهد شد. در این صورت ممکن است فرد مجبور به انجام جراحی ترمیمی بینی شود.

موارد مهم در جراحی بینی در مردان

  • بینی مردان باید بلند تر از بینی زنان باشد.
  • بینی مردان باید از نمای نیم رخ ، شیب ملایم و صافی داشته باشد.

مراقبت های بعد از جراحی بینی در مردان

از انجایی که معمولا جراحی بینی در مردان با عمل زیبایی بینی زنان متفاوت می باشد. مردان معمولا آستانه درد پایین تری نسبت به زنان دارند و این مساله باعث می شود که احساس درد بیشتری را تجربه کنند بنابراین معمولا نیاز به مرخصی بیشتری از محل کار دارند و ممکن است زمان بازگشت به کار و فعالیت بسیار دیرتری داشته باشند،در صورتی که کار و فعالیت بسیار سنگینی دارید بهتر است تا مدتی فعالیت کاری سبک تررا ادامه دهید. ممکن است در بینی خود حالت گرفتگی شدیدی را تجربه کنید که با مصرف محلولهای سالین رفع خواهد شد. می توانید بعد از گذشت حدود شش هفته از انجام ورزش هایی که نیاز به تحرک زیاد دارند خودداری کنید.فعالیت هایی همچون دویدن را می توانید بعد از دو هفته می توانید ادامه دهید.

بهترین جراح بینی مردانه

همانطور که میدانید جراحی زیبایی بینی در کشور ما بسیار رایج شده ، بنابراین تعدد و تنوع جراحان بینی بسیار زیاد است. آنچه پیداست عمل بینی جزو جراحی های ضروری و فوری نیست ، بنابراین برای انتخاب و تحقیق درباره بهترین جراح بینی مردانه خوب در تهران  ، از زمان کافی برخوردار هستید. توجه داشته باشید که پزشکی را انتخاب کنید که در عمل بینی مردانه تجربه و مهارت کامل را داشته باشد ، چرا که در برخی موارد جراح دارای نمونه کار های خوبی در راینوپلاستی بینی زنانه است ولی در انجام جراحی بینی مردانه ، از مهارت کافی برخوردار نیست.

سن مناسب جراحی زیبایی بینی در مردان

معمولا سن مناسب برای جراحی بینی در مردان پایان 17 سالگی می باشد.

آیا راینوپلاستی مردان جراحی دارای پیچیدگی است ؟

به طور کلی جراحی بینی در مردان دارای پیچیدگی می باشد و به هیچ عنوان عمل ساده ای نیست ساختار بینی در مردان اغلب گوشتی می باشد و بنابراین نیاز به دقت بیشتری دارد بهتر است که با انتخاب یک جراح که تجربه بسیار زیادی در جراحی زیبایی مردان دارد با خیال آسوده تر این جراحی را انجام دهید. دکتر اسماعیل زارع ، بهترین جراح بینی تهران ، در زمینه جراحی زیبایی بینی مردان تجربه بسیار زیادی دارند.

هزینه عمل بینی مردان

هزینه عمل بینی مردان در تهران ، به فاکتورهای متعددی از قبیل دستمزد جراح ، هزینه کلینیک و یا بیمارستان ، آزمایشات و داروها بستگی دارد و بهتر است برای اطلاع از این موضوع حتما در جلسه مشاوره این موضوع را از پزشک خود سوال کنید.

مشکلات شایع در بینی آقایان چه می باشد ؟

برخی از مشکلات در بینی مردان رایج بوده و اغلب آقایان به سبب همین مشکلات تصمیم می گیرند تا بینی خود را جراحی کنند. در ادامه به مهم ترین مشکلات در بینی آقایان شاره شده است :

  • برآمدگی و یا قوز رو استخوان بینی
  • داشتن بینی های کشیده و دراز
  • بزرگ بودن و گوشتی بودن نوک بینی
  • افتادگی و یا سرپایین بودن نوک بینی
  • سوراخ های بسیار بزرگ
  • داشتن فرورفتگی روی بینی
  • تیغه بینی بیش از حد گسترده و یا خیلی مسطح
  • شکستگی بینی
  • اختلال در تنفس
  • پولیپ بینی
  • انحراف بینی

نواقص و مشکلاتی که بیان شد ممکن است به صورت ژنتیکی وجود داشته باشد یا در طول زندگی بر اثر وارد شدن ضربه به بینی در هنگام ورزش ، دعوا و یا تصادف ایجاد شود. در بیشتر موارد با مشکلات کجی بینی در مردان به دلیل صدمه دیدن بینی مواجه هستیم که نگرانی هایی در مورد ترمیم و اصلاح این نوع بینی ها وجود دارد. به هرحال با مراجعه به بهترین دکتر زیبایی تهران ، می توان این مشکلات را برطرف نمود و غضروف و استخوان ها را به موقعیت اصلی خود برگرداند.

اهداف عمل بینی مردان

هر نوع تغییری که در بینی ایجاد می شود ، موجب می شود تا حالت کلی چهره نیز تغییر پیدا کند. علت این موضوع این است که بینی تنها عضو برجسته صورت می باشد که در مرکز صورت قرار گرفته است. در حالت طبیعی بینی باید تیغه صاف و بدون پستی و بلندی داشته باشد. همچنین زاویه استاندارد نوک بینی و لب بالا از نظر زیبایی شناسی در بینی مردان حدود 90 تا 105 درجه می باشد. جراحی بینی در مردان ، نوک بینی به هیچ عنوان نباید سربالا عمل شود ، دیده شدن سوراخ های بینی از نمای رو به رو فرم عروسکی به بینی داده که برای بیشتر آقایان خوشایند نیست. همچنین لازم است در عمل بینی مردان به سایر اجزای صورت توجه شود تا بینی متناسب با سایر اجزا تغییر کرده و کوچک شود.

0 0 رای ها
امتیاز برای مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاه ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

جستجو کنید

آخرین مقالات

اشتراک مقاله