بهترین جراح بینی در تهران

بهترین جراح بینی در تهران کیست ؟

دکتر اسماعیل زارع  بهترین جراح بینی در تهران می باشند. در حال حاضر روز به روز به تعداد افرادی که خواستار انجام جراحی زیبایی بینی هستند ، افزوده می شود ؛ به همین علت می توان گفت عمل زیبایی بینی ، یکی از پرطرفدارترین جراحی های زیبایی صورت ، در سراسر جهان الخصوص کشور ما ایران می باشد. جراحی زیبایی بینی ، به رفع بسیاری از مشکلات ظاهری بینی ؛ همچون بزرگی ، کجی ، غیر قرینگی حفره های بینی و غیره می پردازد.

بهترین جراحی بینی در تهران

عوامل بسیاری در دستیابی به نتایج مطلوب از جراحی زیبایی بینی ، بستگی دارد ؛ که یکی از آن ها تجربه و مهارت جراح بینی می باشد ؛ هر چه جراح بینی مورد نظر بیماران در این زمینه تجربه و مهارت بیشتری داشته باشد ، آن ها نتایج بهتری از عمل زیبایی بینی دریافت خواهند کرد ؛ در غیر این صورت نیز نمی توان از انجام جراحی زیبایی بینی به نتایج مطلوبی دست یافت.

اهمیت انتخاب بهترین جراح بینی

جراحی بینی ، علاوه بر رفع ایرادات ظاهری بینی و ایجاد تناسب میان بینی ، و دیگر اجزای صورت ، می تواند مشکلات عملکردی و تنفسی بیمار را نیز ، برطرف نماید. در این موارد جراحی زیبایی و درمانی بینی ، به صورت همزمان بر روی بیمار انجام می شوند. یک جراح بینی خوب در هنگام عمل بینی ، برای ایجاد زیبایی در بینی ، عملکرد تنفسی طبیعی بینی را در نظر می گیرد ، و در صورتی که خواسته بیمار از نتیجه جراحی غیر معقول باشد ، به او گوشزد می کند.

در مواردی که جراحی اولیه بینی ، سبب بروز اختلال در عملکرد طبیعی بینی شود ، بیمار مجبور می شود برای رفع این مشکل ، اقدام به جراحی بینی ثانویه ( جراحی ترمیمی بینی ) نماید.

بنابراین با توجه به اهمیت مهارت جراح در جراحی بینی ، و رعایت اصول مهم جراحی بینی ، برای جلوگیری از بروز مشکل در تنفس طبیعی بیمار در هنگام جراحی ، می توان تصمیم برای عمل جراحی بینی را ، یکی از تصمیمات مهم و سرنوشت ساز بیمار در زندگی دانست.

ویژگی های بهترین جراح بینی در تهران

  • در زمینه فعالیت های درمانی بینی و عمل جراحی بینی ، دارای تحصیلات و تخصص آکادمیک باشد.
  • دارای سابقه کاری ، تجربه و کارنامه بسیار موفق و درخشان باشد.
  • بتواند در انواع تکنیک های جراحی بینی ، مهارت و تبحر داشته باشد.
  • از جدیدترین و به روز ترین تکنیک های جراحی بینی ، آگاه باشد و بتواند روش های نوین را به کار بگیرد.
  • دارای دانش کافی در زمینه اصول زیبایی شناختی باشد ، تا بتواند یک اثر هنری را خلق کند.
  • از صبر و حوصله کافی برای پاسخ دادن به پرسش های بیماران برخوردار باشد.
  • ارائه مشاوره دقیق و پیشنهاد بهترین مدل بینی ، متناسب با ساختار و آناتومی صورت بیمار
  • دادن دید کلی به بیمار از نتیجه عمل جراحی بینی
  • در انتخاب تکنیک جراحی بینی و روش بیهوشی بیمار ، وضعیت سلامتی او را در نظر بگیرد.
  • ارائه توصیه هایی برای کاهش عوارض قبل و بعد از جراحی بینی به بیمار
  • همراهی بیمار ، تا زمان کسب نتیجه مطلوب و رضایت بخش از جراحی بینی

انتخاب جراح بینی

یکی از مهم ترین اقدامات قبل از جراحی زیبایی بینی ، که اهمیت به سزایی نیز دارد ، انتخاب جراح بینی می باشد و افرادی که قصد انجام عمل زیبایی بینی را دارند ، باید در این مورد بسیار دقت کرده و بهترین جراح بینی را برگزینند ؛ در ذیل به مواردی اشاره شده است که به انتخاب جراح بینی ، بسیار کمک می کند.

 

جهت انتخاب بهترین جراح بینی در تهران ، می توان به جستجو در اینترنت پرداخت یا اینکه از دوستان و آشنایانی که در این زمینه تجربه دارند ، کمک گرفت ؛ پس از آشنایی با تعدادی از جراحان بینی ، مراجعه به مطب و شرکت در جلسه مشاوره با جراح بینی و هم چنین صحبت با سایر مراجعه کنندگان در ربطه با میزان رضایت آن ها تاثیر به سزایی در انتخاب جراح بینی دارد.

بیماران باید در جلسه مشاوره با جراح بینی ، تمامی خواسته و انتظارات خود را بیان کرده و نظر جراح بینی را جویا شوند ؛ این مورد در انتخاب جراح بینی ، تاثیر به سزایی دارد.

اهداف جراحی بینی

افراد ممکن است به دلایل زیبایی یا درمانی اقدام به جراحی بینی کنند. در زیر مهمترین موارد مربوط به رفع ایرادات ظاهری بینی (جراحی زیبایی بینی ) و یا جراحی درمانی بینی را مشاهده می کنید:

دلایل جراحی زیبایی بینی

  1. تغییر در اندازه بینی
  2. تغییر در زاویه بینی
  3. صاف کردن استخوان بینی و برطرف کردن قوز روی بینی
  4. تغییر شکل دادن نوک بینی
  5. باریک کردن سوراخ های بینی
  6. برطرف کردن کجی بینی

دلایل جراحی درمانی بینی

  • از بین بردن پولیپ های بینی
  • رفع انحراف تیغه بینی ( سپتوپلاستی )
  • درمان سینوزیت
  • رفع اختلالات عملکردی و تنفسی بینی

بهترین جراح بینی در تهران

بهترین سن برای عمل بینی

برای اینکه نتیجه حاصل از عمل بینی رضایت بخش و دائمی باشد ، لازم است بیمار برای جراحی بینی تا زمان رشد کامل استخوان بینی ، صبر کند. معمولا رشد کامل استخوان بینی در دختران تا حدود 16 سالگی ، و در پسران تا حدود 18 سالگی اتفاق می افتد. بنابراین بهترین سن جراحی بینی برای آقایان و بانوان ، بعد از این سن می باشد.

هزینه جراحی بینی توسط بهترین جراح بینی در تهران

هزینه عمل زیبایی بینی ، بسته به پارامترهای گوناگونی متفاوت می باشد ؛ به همین علت هزینه نهایی عمل زیبایی بینی ، در افراد پس از مراجعه به جراح بینی و انجام معاینات مورد نیاز توسط ایشان مشخص می گردد ؛ بنابراین در صورتی که قصد آگاهی از هزینه عمل زیبایی بینی را دارید ، باید به جراح بینی مراجعه کنید.

 

0 0 رای ها
امتیاز برای مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاه ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

جستجو کنید

آخرین مقالات

اشتراک مقاله