عمل بینی تهران

امروزه در بین مردم انجام عمل بینی ، بسیار محبوب شده است ؛ زیرا بینی تاثیر زیادی در زیبایی چهره افراد دارد ؛ از این رو کسانی که به دنبال زیبایی طلبی هستند ، اقدام به انجام عمل بینی تهران می کنند. در این مقاله از دکتر اسماعیل زارع ، بهترین متخصص گوش و حلق و بینی تهران ، قصد داریم به بررسی این موضوع بپردازیم.

 

عمل بینی تهران - دکتر زارع

 

عمل زیبایی بینی در تهران

عمل بینی تهران ، به منظور برطرف کردن ایرادات ظاهری بینی ؛ مانند کجی ، بزرگ بودن ، بزرگ بودن حفره های بینی و غیره انجام می شود.

انواع مدل جراحی بینی در تهران

مهم ترین نکته در جراحی زیبایی بینی در تهران ، میزان فاصله و زاویه بین لب بالا و بینی می باشد ؛ وجود این زاویه است که باعث ایجاد تفاوت در مدل های بینی می شود.

  1. عمل طبیعی بینی
  2. عمل فانتزی بینی
  3. عمل نیمه فانتزی بینی

جراحی طبیعی بینی : میزان زاویه بین بینی و لب بالا در این مدل از عمل بینی تهران ، باید بین 90 تا 95 درجه باشد ؛ بینی های گوشتی کاندید مناسبی جهت جراحی بینی طبیعی می باشند.

جراحی فانتزی بینی : برخی از ویژگی های عمل فانتزی بینی عبارتند از :

  • سربالا بودن نوک بینی
  • کوچک بودن بینی
  • وجود قوس در پشت بینی

میزان فاصله موجود در بینی های فانتزی ، باید بین 110 الی 130 درجه باشد.

جراحی نیمه فانتزی بینی : مدل بینی نیمه فانتزی ، در بین بینی طبیعی و فانتزی قرار می گیرد ؛ در واقع این مدل از بینی ترکیبی از بینی های فانتزی و طبیعی است که باید ضمن حفظ ظاهر طبیعی خود ویژگی های بینی فانتزی را نیز دارا باشد.

انواع روش های عمل بینی در تهران

عمل بینی تهران به دو روش باز و بسته انجام می گیرد ؛ انتخاب کدام یک از این روش ها بستگی به نظر جراح بینی و شرایط بیماران دارد. تنها تفاوت این دو روش عمل ، در ناحیه ایجاد برش می باشد ؛ در روش جراحی باز برش ها در ناحیه کلوملا و در روش جراحی بسته برش ها در داخل ساختار بینی ایجاد می شوند.

 عمل بینی تهران - دکتر زارع

اقدامات قبل از عمل بینی تهران

  1. اولین و مهم ترین گامی که بیماران باید جهت انجام جراحی زیبایی بینی در تهران انجام دهند ، انتخاب جراح بینی می باشد ؛ جراح زیبایی بینی ، یکی از تاثیر گذارترین عوامل در نتیجه عمل زیبایی بینی می باشد.
  2. افرادی که تصمیم انجام عمل راینوپلاستی ، دارند و به جراح بینی مراجعه کرده اند ، باید پزشک معالج خود را از تمامی سوابق پزشکی خود نظیر حساسیت های دارویی و سوابق بیماری مطلع کنند.
  3. در روز جلسه مشاوره با پزشک ، ایشان را از خواسته و انتظارات خود از انجام این جراحی مطلع کرده و نظرشان را جویا شوید.
  4. احتمال دارد ؛ پزشک ، پیش از عمل بینی تهران برای بیماران دارو تجویز کند ؛ لازم به ذکر است ، مصرف منظم و به موقع داروهای تجویز شده از سوی جراح بینی ، از اهمیت به سزایی برخوردار بوده و به هیچ وجه ، نباید در این باره سهل انگاری گردد.
  5. به افراد زیباجو توصیه می گردد ؛ هر چه سریع تر اقدام به انجام آزمایشات تجویز شده از سوی جراح بینی ، نمایند.
  6. جراح زیبایی بینی ، به بیماران توصیه می کند جهت جلوگیری از بروز اخلال در این عمل زیبایی از مدتی قبل از جراحی زیبایی بینی از استعمال دخانیات و مصرف نوشیدنی های حاوی الکل خودداری کنند.
  7. بیماران از مصرف داروهایی که سبب رقیق شدن خون می شوند از 2 هفته قبل از جراحی بینی منع می شوند.

شب قبل از عمل بینی

  • افرادی که قصد انجام جراحی رینوپلاستی در تهران را دارند ، باید در شب از قبل از عمل زیبایی بینی در تهران ، شام سبک میل کرده و به مدت 8 ساعت قبل از شروع جراحی بینی از خوردن و آشامیدن خودداری کنند.
  • جراح زیبایی بینی ، به افرادی که تصمیم به انجام این جراحی را گرفته اند ، توصیه می کند روز قبل از جراحی بینی به وفور آب میل کنند.
  • بهتر است آقایان در روز قبل از عمل بینی تهران ، نسبت به تراشیدن ریش و سبیل خود اقدام کنند .
  • بهتر است بیماران شب قبل از جراحی زیبایی بینی ، استحمام کنند ؛ چرا که تا مدتی بعد از عمل راینوپلاستی اجازه شستن سر خود را ندارند.

عمل بینی تهران :

 

روز عمل بینی تهران

  • بانوان باید دقت کنند که در روز جراحی زیبایی بینی ، آرایش نکرده و بر روی ناخن های آن ها لاک نباشد ؛ هم چنین بانوان نباید هیچ گونه زیورآلات به همراه خود داشته باشند.
  • توصیه می شود ، بیماران از قبل آدرس کلینیک را بررسی کرده و 1 ساعت زودتر از شروع این جراحی ، در آن جا حضور داشته باشند.
  • به همراه داشتن تمامی مدارک پزشکی در روز عمل بینی تهران ، الزامی است.
  • بیماران باید دقت کنند که در روز عمل رینوپلاستی ، ناشتا باشند.
  • بیماران باید توجه کنند زمان مراجعه به بیمارستان جهت انجام عمل زیبایی بینی ، به منظور جلوگیری از اصابت ضربه به بینی لباس های آزاد و دکمه دار به تن کنند.
  • بیماران حتما باید از تنها مراجعه کردن به کلینیک ، جهت انجام جراحی راینوپلاستی جلوگیری کرده و با یک همراه در کلینیک حضور یابند.

بهترین جراح عمل بینی تهران

انتخاب جراح بینی ، تاثیر بسیار زیادی در نتیجه عمل زیبایی بینی دارد ؛ بنابراین ، بیماران برای دریافت بهترین نتیجه از جراحی بینی ، باید در انتخاب جراح بینی بسیار دقت کنند ؛ برای بسیاری از بیماران این سوال پیش می آید که بهترین جراح بینی در تهران کیست ؟

در این باره باید بگوییم ، بیماران جهت پیدا کردن بهترین جراح بینی می توانند از دوستان یا آشنایان خود که در این زمینه اطلاعات دارند ، پرس و جو کنند یا اینکه به جستجو در گوگل بپردازند. دکتر اسماعیل زارع ، بهترین جراح عمل بینی تهران می باشند که شما می توانید جهت آشنایی نسبی و دیدن نمونه کاری های ایشان به صفحه اینستاگرام یا گالری تصاویر سایت ایشان مراجعه کنید.

عمل بینی تهران - دکتر زارع

ریکاوری جراحی بینی در تهران

ریکاوری جراحی زیبایی بینی ، یک تا دو هفته طول می کشد. گچ و بخیه ها بعد از حدوداً یک هفته برداشته می شود. در این مرحله بینی شما همچنان متورم است. تورم بینی به تدریج فروکش می کند. 3 هفته بعد از جراحی ، تورم 20 تا 30 درصد کاهش می یابد و پس از یک تا یک و نیم سال ، این تورم بطور کامل از بین می رود. معمولاً نوک بینی بخشی است که طولانی ترین زمان را برای بهبود نیاز دارد.

مراقبت های بعد از جراحی زیبایی بینی در تهران

  1. بیش از حد به خودتان فشار نیاورید.
  2. تصمیم گیری برای از سر گیری فعالیت های نرمال روزمره ، به کیفیت بهبود و نیز شدت دشواری کار شما بستگی دارد. بیشتر افراد می توانند بعد از یک دوره 2 هفته ای فعالیت های نرمال خود را از سر بگیرند.
  3. آنها باید بعد از انجام عمل بینی تهران ، انجام ورزش های برخوردی را تا 6 هفته بعد از جراحی بینی به تعویق بیاندازند.
  4. فین نکنید.
  5. خمیازه کشیدن و خندیدن با صدای بلند ، توصیه نمی شود.
  6. تا حد امکان از انجام حرکات صورت بپرهیزید و به جای بینی از راه دهان عطسه کنید.
  7. بعد از جراحی ، در زمان خوابیدن تا جایی که می توانید سر خود را با گذاشتن 2 تا 3 بالش ، بالا بیاورید. بالا بردن سر ، به پایین آمدن میزان تورم کمک می کند.
  8. داروهای مسکن یا آنتی هیستامین را در صورت نیاز مصرف کنید.
  9. استفاده طولانی مدت از داروهای مسکن باعث یبوست می شود.
  10. کلیه دستورالعمل های پزشک را اجرا کنید.

عوارض عمل بینی در تهران

عمل بینی تهران ، روشی ایمن جهت اصلاح و بهبود شکل ظاهری بینی بوده که در سراسر جهان انجام می گیرد ؛ در صورت انجام عمل توسط بهترین جراح بینی ، خطری افراد را تهدید نخواهد کرد ؛ اما در غیر این صورت ، احتمال بروز عوارض ناشی از آن وجود دارد. نا متقارنی حفره های بینی ، بی حسی ، درد شدید ، عفونت و از این قبیل موارد از عوارض جراحی بینی می باشند ؛ لازم به ذکر است ، بیمار در برخی از مواقع ، نیاز به جراحی مجدد نیز پیدا خواهد کرد ؛ بنابراین ، به منظور جلوگیری بروز خطرات ناشی از جراحی ، در انتخاب جراح بینی دقت نمایید.

هزینه عمل بینی تهران

بهترین راه اطلاع از هزینه عمل زیبایی بینی در تهران ، مراجعه به جراح بینی است ؛ چرا که ، هزینه عمل بینی در هر فرد متغیر بوده و پس از بررسی پارامترهای گوناگون توسط پزشک تعیین می گردد. بسیاری از افراد در رابطه با چگونگی پرداخت هزینه جراحی بینی توسط بیمه سوال دارند ؛ در این باره لازم به ذکر است که هزینه عمل های زیبایی مشمول بیمه نمی شوند و بیمه تنها بخشی یا کل هزینه جراحی های درمانی را پرداخت می کند.

0 0 رای ها
امتیاز برای مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاه ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

جستجو کنید

آخرین مقالات

اشتراک مقاله