عمل بینی در تهران

عمل بینی در تهران یکی از محبوب ترین جراحی های زیبایی می باشد که البته امروزه در سراسر جهان بین مردان و زنان متقاضیان بسیاری دارد ؛ زیرا ، بینی برجسته و مهم ترین عضو صورت است و تاثیر بسیاری در چهره و زیبایی افراد دارد ؛ علاوه بر این ، بینی عملکردی حیاتی در رابطه با عبور هوا ، تنفس و تنظیم دمای هوا دارد. جراحی زیبایی بینی ، را در اصطلاح پزشکی رینوپلاستی می نامند. اگر ساکن تهران هستید و به دنبال بهترین جراح بینی تهران هستید ، می توانید این جراحی را نزد دکتر اسماعیل زارع ، بهترین متخصص گوش و حلق و بینی انجام دهید.

 

 

در جراحی بینی ، بیش از هر جراحی زیبایی دیگری خصوصیات بینی فرد متناسب با دیگر اعضای صورت او مد نظر قرار می گیرد ؛ چرا که ساختمان بیرونی و درونی بینی هر شخص ، منحصر به فرد می باشد. در طی عمل جراحی بینی ، تلاش می شود تا ویژگی های ظاهری مثبت بینی فرد حفظ شده و تنها مواردی که ایراد دارند ، اصلاح شود.

روش های انجام عمل بینی در تهران

عمل بینی در تهران ، را می توان تحت دو روش باز و بسته انجام داد ؛ تنها تفاوت میان روش های جراحی بینی در تهران ناحیه ایجاد برش می باشد. در عمل بینی باز ، برش های مورد نیاز جهت انجام عمل بینی بر روی ناحیه کلوملا ( پوست میانی حفره های بینی ) ایجاد شده و سپس جراح بینی پوست بینی را بلند کرده و اصلاحات مورد نیاز را انجام می دهد ؛ در حالی که در عمل بینی بسته ، برش های مورد نیاز عمل بینی در ناحیه داخلی بینی ( ناحیه داخلی لبه حفره های بینی ) ایجاد می شوند ؛ لازم به ذکر است در این روش ، امکان بلند کردن پوست بینی وجود ندارد ؛ به همین علت ، دید جراح بینی در این روش از عمل بینی محدود بوده و امکان ایجاد تغییرات گسترده وجود ندارد ؛ به همین علت ، جراحی های پیچیده که نیاز به اعمال تغییرات گسترده دارند ، به روش باز عمل می شوند. جراحی زیبایی بینی ، تنها تحت بیهوشی کامل انجام پذیر می باشد.

مزایای جراحی زیبایی بینی باز

  • امکان ایجاد تغییرات گسترده بر روی بینی وجود دارد.
  • میزان وسعت دید جراح بینی بسیار است.
  • امکان انجام جراحی های پیچیده ؛ هم چون جراحی بینی گوشتی ، گرافت گذاری و غیره به این روش وجود دارد.

مزایای جراحی بینی بسته

  • میزان تورم و کبودی این روش کمتر از روش باز می باشد.
  • مدت زمان جراحی زیبایی بینی بسته کوتاه تر است.
  • دوره بهبودی عمل زیبایی بینی بسته سریع تر است.
  • جای اسکارهای ناشی از بخیه در این روش وجود ندارد.

 

عمل بینی در تهران - دکتر زارع

 

عوارض جراحی بینی در تهران

در صورتی که عمل بینی در تهران ، توسط جراح زبده و چیره دست انجام گیرد ؛ خطری بیماران را تهدید نمی کند و آن ها نتیجه مطلوبی از جراحی زیبایی بینی دریافت خواهند کرد ؛ اما اگر عمل زیبایی بینی ، به دست جراح بینی که مهارت کافی را نداشته باشد ، انجام گیرد ؛ خطرات بسیاری ؛ همچون غیرقرینگی حفره های بینی ، بی حسی ، عفونت ، خونریزی ، درد شدید و غیره بیماران را تهدید می کند ؛ در برخی از مواقع نیز حتی ممکن است بیمار نیاز جراحی بینی ترمیمی پیدا کند.

بهترین سن جراحی زیبایی بینی :

عمل بینی در تهران ، باید بعد از اتمام سن بلوغ انجام گیرد ؛ اغلب دختران در پایان سن 16 سالگی و پسران در پایان سن 18 سالگی به بلوغ كامل می رسند ؛ از این رو ، گفته می شود بهترین سن جراحی زیبایی بینی در دختران بعد از 16 سالگی و در پسران بعد از 18 سالگی می باشد. رشد بینی از نوزادی شروع شده و تا اتمام سن بلوغ ادامه دارد ؛ به همین علت ، قبل از سن بلوغ اجازه جراحی زیبایی بینی را به افراد نمی دهند ؛ علاوه بر این ، برخی از غضروف های بینی تا سن بلوغ ، وظیفه کنترل رشد دیگر اعضای صورت را دارند ؛ بنابراین ، انجام عمل زیبایی بینی قبل از اتمام سن بلوغ ، سبب بروز تداخل در رشد اعضای صورت می شود.

کاندیدای مناسب جراحی بینی

  1. افرادی که در سلامت کامل جسمی و روحی قرار دارند.
  2. کسانی که دید واقع بینانه از جراحی زیبایی بینی دارند.
  3. افرادی که در گذشته مبتلا به بیماری خاصی نبوده باشند.

عمل بینی با لیزر در تهران

در حال حاضر جراحی بینی با لیزر ، موضوعی داغ است که در رابطه با آن ، مطالب بسیاری می شنویم ؛ در این باره باید ذکر شود که لیزر ، در حوزه پزشکی پیشرفت بسیاری داشته ، اما تا به امروز ، قادر به اعمال تغییر بر روی استخوان و غضروف نبوده است ، بنابراین امکان انجام جراحی زیبایی بینی با لیزر وجود ندارد ؛ چرا که در طی انجام عمل بینی در تهران ، جراح بینی همواره در حال اصلاح استخوان و غضروف های بینی است ؛ از تنها کاربرد لیزر در عمل بینی ، باید به رفع اسکار ناشی از آن بر روی پوست اشاره کنیم.

بازگشت پذیری جراحی بینی گوشتی

احتمالا سخنان بسیاری در رابطه با برگشت بینی های گوشتی به حالت اولیه خود پس از گذشت مدتی از جراحی زیبایی بینی شنیده اید ؛ در این باره باید ذکر شود که در گذشته ، امکان بازگشت بینی های گوشتی به حالت اولیه خود وجود داشت ؛ اما امروزه جراحان بینی جهت انجام عمل بینی گوشتی ، از تکنیک های نوین و استانداردی استفاده می کنند ، که این احتمال را بسیار کاهش داده است.

 

عمل بینی در تهران - دکتر زارع

 

هزینه عمل بینی در تهران

تفاوت قیمت بسیاری در عمل بینی در تهران وجود دارد ؛ چرا که ، قیمت جراحی زیبایی بینی در تهران هر فرد با توجه به ویژگی های منحصر به فرد بینی او متفاوت می باشد ؛ از این رو ، قبل از معاینه بیمار توسط جراح بینی نمی توان هزینه آن را تعیین کرد ؛ بنابراین ، در صورت تمایل به آگاهی از هزینه جراحی زیبایی بینی ، ابتدا باید تحت معاینه بهترین جراح بینی تهران ، قرار گیرید و پس از معاینه ، هزینه نهایی عمل بینی شما مشخص می گردد.

پرسش و پاسخ جراحی بینی در تهران

مدت زمان دوره نقاهت عمل بینی چقدر است ؟

در حال حاضر با استفاده از تکنیک های نوین و استاندارد در جراحی زیبایی بینی ، مدت زمان دوره نقاهت آن بسیار کاهش یافته و به 7 الی 10 روز رسیده است و پس از گذشت این مدت زمان افراد می توانند به انجام فعالیت های روزانه خود پرداخته و به سرکار بازگردند.

آیا بارداری پس از عمل زیبایی بینی ، ظاهر بینی را تحت تاثیر قرار می دهد ؟

بینی نیز همانند سایر اعضا بدن در دوران بارداری ممکن است ، متورم شود ، که پس از پایان بارداری میزان تورم بروز یافته کاهش پیدا کرده و بینی به حالت اولیه خود باز می گردد.

آیا امکان انجام عمل بینی در دوران شیردهی وجود دارد ؟

بله ، انجام جراحی زیبایی بینی در دوران شیردهی بلامانع است ؛ تنها مادران باید توجه کنند که پس از رفع اثر داروی بیهوشی به فرزندان خود شیر دهند.

از بین رفتن کبودی و تورم بعد از عمل بینی چه مدت طول می کشد ؟

معمولا بعد از یک هفته و با برداشتن پانسمان ، کبودی و تورم بینی رو به بهبودی می رود. میزان کبودی در افراد مختلف با توجه به واکنش بدن آن ها متفاوت می باشد ، نگران کبودی ها و تورم بینی بعد از عمل نباشید ؛ چرا که با رعایت مراقبت ها به مرور برطرف می شود و بعد از 2 الی 3 هفته آثاری از کبودی باقی نخواهد ماند.

برای کاهش ورم بینی بعد از عمل چه راهی پیشنهاد می کنید ؟

ورم بینی در تمام بیماران طبیعی بوده و ایجاد خواهد شد. اما میزان ورم در بینی های گوشتی و یا مواردی که اقدامات گسترده ای روی بینی ایجاد شده باشد ، بیشتر است. ورم بینی تا حد زیادی به ضخامت و جنس پوست بستگی دارد و با گذشت زمان این ورم به صورت کامل از بین خواهد رفت. استفاده از راهکارهایی مانند کمپرس سرد ، عدم مصرف نمک ، ماساژ موضعی ، استفاده از چسب بینی می تواند در کاهش ورم بینی بعد از عمل ، کمک کننده باشد.

چه زمان بعد از جراحی زیبایی بینی می توان ورزش کرد ؟

لازم است به مدت 2 هفته از انجام هرگونه فعالیت ورزشی خوددار شود ؛ زیرا در این مدت غضروف و بافت استخوان بینی دچار تغییراتی شده و نیاز به مراقبت بیشتری دارد. بعد از گذشت 3 هفته انجام فعالیت های سبک با مشورت بهترین دکتر عمل بینی تهران و با رعایت نکات مراقبتی مانعی ندارد. افرادی که ورزش های حرفه ای انجام می دهند ، لازم است حداقل به مدت 6 هفته از انجام فعالیت های ورزشی سنگین خودداری نمایند و بعد از آن با مشورت جراح بینی خوب در تهران ، فعالیت های ورزشی خود را شروع کنند.

0 0 رای ها
امتیاز برای مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاه ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

جستجو کنید

آخرین مقالات

اشتراک مقاله