بهترین جراح بینی تهران

بسیاری از افرادی که قصد انجام جراحی زیبایی بینی را دارند ؛ به علت واهمه از نتیجه آن ، از انجام جراحی بینی منصرف می شوند ؛ اما باید ذکر شود در صورتی که عمل زیبایی بینی ، توسط دکتر اسماعیل زارع ، بهترین جراح بینی تهران انجام گیرد ، نه تنها بیماران از نتیجه جراحی رضایت خواهند داشت ، بلکه دچار عوارض ناشی از عمل بینی نیز نمی شوند ؛ بنابراین نتیجه خواهیم گرفت ، که یکی از تاثیر گذارترین عوامل در نتیجه عمل رینوپلاستی ، جراح بینی می باشد و بیماران جهت گرفتن نتیجه مطلوب از عمل باید در انتخاب دکتر بینی ، بسیار دقت کرده و جهت جلوگیری از بروز عوارض احتمالی ، یک جراح با مهارت و با تجربه را انتخاب کنند.

نمونه کار بهترین جراح بینی تهران ، دکتر اسماعیل زارع :

بهترین جراح بینی تهران - دکتر زارع

 

جراحی زیبایی بینی توسط بهترین جراح بینی تهران

یک تغییر جزئی در بینی افراد ، می تواند سبب بروز تغییرات بسیاری در چهره آن ها شود ؛ به همین علت رینوپلاستی ، طرفداران بسیاری داشته و سالانه افراد بسیاری ، اقدام به انجام آن می کنند. وجود تناسب در چهره ، سبب افزایش زیبایی و جذابیت افراد می شود ، حال در صورتی که اعضا صورت متوازن نباشد ، جذابیت و زیبایی افراد را کاهش می یابد ؛ بهترین جراح بینی تهران با انجام عمل بینی به سادگی می تواند ، این مشکلات را برطرف کرده و سبب افزایش زیبایی چهره افراد شود ، و اعتماد به نفس آن ها را افزایش دهد. با انجام جراحی زیبایی بینی ، علاوه بر ایجاد تغییر در فرم ظاهری بینی ، می توان مشکلات تنفسی افراد را نیز برطرف کرد و هم چنین ، انجام عمل رینوپلاستی ، باعث از بین رفتن مشکلات مادرزادی اشخاص ، هم چون انحراف غضروف بینی و غیره نیز می شود.

انتخاب جراح بینی خوب در تهران

افرادی که قصد انجام عمل زیبایی بینی را داشته ، و هیچ گونه آشنایی با جراحان بینی ندارند ، جهت پیدا کردن بهترین جراح بینی در تهران می توانند ، به جستجو در اینترنت پرداخته ، یا از دوستان و آشنایانی که در این زمینه اطلاعات دارند ، کمک بگیرند.

افراد می توانند جهت دیدن نمونه کارهای جراح بینی مورد نظر خود ، از سایت و اینستاگرام آن ها دیدن کرده و علاوه بر دیدن نمونه کارهای شان ، از سوابق پزشکی شان نیز مطلع شوند.

مراجعه به مطب جراح بینی و شرکت در جلسه مشاوره نیز ، تاثیر به سزایی در انتخاب بیماران دارد ؛ چرا که در این جلسه ، بیماران تمامی خواسته ها و انتظارات خود را از جراحی زیبایی بینی بیان کرده ، و از نظرات جراح بینی خوب تهران ، نیز آگاهی پیدا خواهند کرد و بدین ترتیب ، می توانند دکتر عمل بینی خود را انتخاب کنند.

ویژگی بهترین جراح بینی تهران

  • بهترین جراح بینی تهران ، کسی است که سلامت بیماران را نسبت به منافع مالی خود ، در اولویت قرار دهد.
  • جراح بینی ، باید قبل از انجام جراحی زیبایی دماغ اطلاعات کاملی ، از مراقبت های قبل و بعد از جراحی بینی به بیماران بدهد و آن ها را ، در این باره آگاه کند.

 

 

  • جراح بینی ، باید بر علم ریاضی و زیبایی شناسی تسلط داشته ، تا توانایی برقراری تناسب میان اعضا صورت را داشته باشد.
  • در صورتی که بیمار خواسته نا معقولی از جراحی بینی داشته باشد ، بهترین جراح بینی تهران باید بیمار را با دلایل علمی و منطقی متقاعد کند. اما در صورتی که وی متقاعد نشده و بر خواسته نامعقول خود اصرار ورزد ، جراح بینی باید از انجام عمل بینی او اجتناب کند.

نمونه کار دکتر اسماعیل زارع :

بهترین جراح بینی تهران - دکتر زارع

 

نکات کلیدی توصیه شده توسط بهترین جراح بینی تهران

  • پس از عمل بینی ، بهترین جراح بینی تهران برای حمایت از فرم جدید بینی بر روی آن از گچ یا اسپلینت استفاده می کند. معمولا با گذشت یک هفته از جراحی ، برای برداشتن گچ نیاز است که به مطب جراح مراجعه نمایید.
  • تا زمانی که گچ بر روی بینی شما قرار دارد ، باید از خیس کردن آن اجتناب کنید؛ به همین دلیل در این مدت نمی توانید استحمام نمایید. می توانید موهای خود را به روشی که در آرایشگاه ها برای شستن موها استفاده می شود ، شستشو دهید.
  • بهتر است قبل از مراجعه به مطب پزشک برای برداشتن گچ ، که زمان آن توسط بهترین دکتر جراحی بینی در تهران ، تعیین می شود ، استحمام کنید. اینکار سبب می شود گچ راحت تر از پوست بینی شما جدا شود.
  • پس از برداشتن گچ ، برای کمک به کاهش تورم بینی و شکل دادن به آن ، لازم است تا مدتی که جراح بینی صلاح می داند ، از چسب های مخصوص بر روی بینی خود استفاده کنید.
  • درباره آموزش نحوه صحیح چسب زدن بینی ، از جراح خود کمک بخواهید و در زمان استفاده از چسب بر روی بینی ، بهداشت پوست بینی را رعایت نمایید. برای این منظور می توانید قبل از هر بار تعویض چسب ، استحمام نموده و از چرب شدن پوست بینی ، جلوگیری نمایید.

بهترین جراح بینی تهران - دکتر زارع

کاهش تورم و تغذیه بعد از عمل بینی

  • بعد از جراحی بینی ، ممکن است دچار تورم و کبودی اندکی ، در ناحیه اطراف چشم های خود شوید. استفاده از کمپرس سرد به مدت 48 ساعت بعد از عمل جراحی ، در این ناحیه ، می تواند در کاهش ورم و کبودی و تسریع روند بهبودی ، موثر باشد.
  • برای کمک به کاهش تورم ، هنگام استراحت به کمک چند بالش سر خود را در وضعیت بالاتری نسبت به بدن خود قرار دهید.
  • جویدن غذاهای سفت در دوران بهبودی پس از جراحی ، ممکن است سبب وارد آوردن فشار به بینی شما و بروز خونریزی شود. بهتر است در دوران نقاهت ، از غذاهای نرم و آبکی استفاده نمایید. مصرف مواد غذایی حاوی فیبر بالا را فراموش نکنید.

بهترین سن جراحی بینی از نظر دکتر عمل بینی تهران

تا به امروز ، تحقیقات بسیاری در این زمینه انجام شده است ؛ طبق نتایج به دست آمده از این تحقیقات ، گفته می شود بهترین سن به منظور انجام عمل زیبایی بینی ، پس از اتمام دوران بلوغ است ؛ چرا که بینی ، مرکز رشد صورت می باشد ؛ بنابراین ، انجام عمل زیبایی بینی زودتر از سن مذکور ، منجر به بروز تداخل در رشد اعضا صورت شده و بدین ترتیب ، شاهد بروز نقایصی در صورت خواهیم بود.

عوارض جراحی بینی

جراحی زیبایی بینی ، روشی ایمن به منظور بهبود و اصلاح فرم ظاهری بینی بوده ، که در صورت انتخاب بهترین جراح بینی تهران که ماهر و مجرب باشد و همچنین رعایت توصیه های پزشک ، هیچ گونه خطری افراد را تهدید نخواهد کرد ؛ اما در غیر این صورت ، امکان بروز خطراتی ؛ از جمله غیرقرینگی حفره های بینی ، بی حسی ، عفونت ، درد شدید ، خونریزی و از این قبیل موارد وجود خواهد داشت.

نمونه کار بهترین جراح بینی تهران ، دکتر اسماعیل زارع :

بهترین جراح بینی تهران - دکتر زارع

هزینه جراحی زیبایی بینی توسط بهترین جراح زیبایی بینی در تهران

رنج قیمت مشخصی برای عمل رینوپلاستی وجود ندارد ، چرا که هزینه جراحی بینی توسط بهترین جراح بینی تهران ، با توجه به پارامترهای گوناگونی متغیر بوده ، و از فردی به فرد دیگر تغییر می کند ؛ کسانی که قصد اطلاع از هزینه این عمل را دارند ، ابتدا باید توسط جراح بینی معاینه شده و سپس هزینه عمل زیبایی بینی آن ها ، مشخص می گردد.

0 0 رای ها
امتیاز برای مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاه ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

جستجو کنید

آخرین مقالات

اشتراک مقاله